Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av terese - 24 oktober 2007 18:24

köra bil är grymt kul :D men tyvärr var det längesen jag körde nu :(
jag önskar jag hade en egen bil. men tyvärr är det för dyrt... aja, det får vänta tills jag har fått ett riktigt jobb och har råd med det. ;)

men iaf... igår skulle jag göra min power point presentation men först kunde jag inte komma på vad den skulle handla om... men så fick jag idéen att jag skulle skriva om bilkörning. hehe. det var skojigt. det var kul att skriva (eller iaf försöka beskriva) hur man kör bil >< 

så jag la in en massa bilder och lite text och försökte få in diagram, organisationsscheman och sånt som har med bilar och göra... till slut så blev det helt okej. är störtnöjd med mej själv :D hehe

men excellarbetet är jag inte riktigt lika nöjd med... det ville inte som jag ville... diagrammen blev knas... och jag var så sur på mej själv för att jag inte kunde det...:P men jag fixar det på lektionen imon ;)

igår och idag satt vi i Grupp 2 med vårt PM och det var slitigt... vi har suttit totalt nästan 10 timmar... puh...hehe


nä, nu kommer snart evelina och ska spela spel med mej och jonatan :D jag ska vinna (A) haha ^^


ha det bra allihop ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Sommar
 Höst
 Vinter
 Vår

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards